2008. június 30., hétfő

Napjaim

Az elmúlt pár hétben mióta nem írtam a fránya időjárás mindig kibabrált velem,pont akkor esett fújt volt vihar amikor otthon voltam. Így kénytelen voltam folyton az időjárást nézegetni vagy az ablakból vagy interneten az időjós honlapokat böngészve s reménykedve, hogy " ELJÖN MÉG A JÓ IDŐ ".Viszont mindig el kellett keserednem, sőt volt hogy kimentem a négy fal közül de akkor is csak ráfáztam és szidhattam magam , hogy igazán gondolhattam volna !
Most már azért picit reménykedem abban hogy valóban jön a jó idő és nem csak akkor amikor dolgozom hanem akkor is amikor otthon vagyok.
Egy jó azért csak történt most ,hogy írogatok feltöltöttem a bortartómat finom borokkal.

A bortartóm

Van benne 8 db fehér bor 4 db vörös és egy rozé. A borokról bővebben majd legközelebb.
Leírom milyen fajták ki készítette mikor és hogy mi a jellemzőjük.

Nincsenek megjegyzések: