2008. június 10., kedd

Kirándulós sétálgatós.

Ma kin jártunk a párommal egy mesterséges halásztónál és egy igen szép és látványos dologra figyeltem fel ami nagyon megfogott és amit meg szerettem volna osztani veletek. Ezért lefényképeztem és most megosztom veletek. A képen egy mesterségesen épített elég szépen kialakított már-már természetesnek ható szökőkút látható.
A szökőkút előtérben egy híddal melyen a szökőkút előtt elterülő kis tó felett sétálhatunk át megcsodálva a 3-3,5 m magasból alázúduló vizet melyek ami a második képen látható gigantikus malomkő szerű köveket koptatják útjuk közben.

A hídról nézve viszont igen érdekes dolgok tárulnak fel az ember szeme előtt! Mégpedig az, hogy ha a kövek tetején álló kislány ami a szökőkút közepén helyezkedik el, szemből nézve olyan, mintha a mögötte álló virágos kőből faragott virág tálat tartaná.
Így aztán fantasztikus élményekkel tértem haza s ültem le ismét írni nektek!

Nincsenek megjegyzések: