2008. június 2., hétfő

Terep rendezés 1. nap

Ma úgy döntöttem nekiugrok a hegynek és lealázom a természet által elém felállított csapdát.
A csapda ami fennáll előttem igen tetemes méretet öltött a lépésekben lemért adatok alapján, a méretek kb. szélességben 12-13 m hosszúságban pedig ugye ami itt most a hegyen lefele én minimum 30 m-t mértem de nem vagyok abban biztos hogy ott van a föld vége ameddig mértem.

A kezdetek előtt

Elég elszomorító volt a kép ami feltárult elém amikor kimentem barátommal, hogy fű kaszával levágjuk a bozótot. Amikor beindítottuk a gépet és beengedtük a susiba sajnos szembesülnünk kellett a ténnyel, hogy nem épp erre a fajta terepre és zöldségbe találták ki, hacsak nem áldoztam volna fel erre a tisztogatásra sok ezer forintnyi damilt.Ezért úgy döntöttem maradok a kétkezi munkánál.Vettem sarlót fejszét élezőt és nekiugrottam magam.

Elkezdődött a munka

Aztán amikor elkezdtem rájöttem arra,hogy ez nem is lesz egy gyalog galopp.Ez egy igen komoly erőt kívánó feladat de most már egyre inkább szeretném ha minél inkább haladna de ennek csak egy módja van ha csinálom amikor csak tudom.

Az első nap eredménye
A mai napnak délben véget vetettem már annyi hólyag bukkant fel a kezemen, hogy sajna kezelés alá kellett vetnem a kezem, de ez nem azt jelenti , hogy feladtam volna csak mára ennyi .
Mert én amatőren mintha még soha nem csináltam volna ilyet nem vittem magammal kesztyűt.
Szidtam is magam.De a mai nap ennyire jutottam.
A következő nap eseményeit majd ismét írom!Azt hiszem szerdán.

Nincsenek megjegyzések: