2008. május 19., hétfő

Tartalom

Újra itt !
Én a szabadidőmben szeretek nagyon sok mindennel foglalkozni, többek közt szeretem a bort aminek a készítésével is elkezdtem foglalkozni s azt hiszem a legtöbbet erről is lesz szó, mind a mellett jó barátom bevitt a sűrűbe felajánlotta, hogy ha kiváltom a horgászengedélyt és mivel szerencsémre a Duna folyó közelében lakom van is rá jó lehetőség megajándékoz egy horgászbottal.Hát be is dőltem és így most már horgászgatok is!Ami az időből kitelik! Persze otthon hobby kertész is vagyok, ugye azt mondják ki a virágokat szereti rossz ember nem lehet hát így teszek már pár éve kb úgy 10 éves korom óta, mindíg van 'pár' (csomó) virágom amit párom néha nem igazán díjaz és így nem igazán tudok kiteljesedni de majd ha lesz ház,majd ott!Ugyan így vagyok a szőlővel is azt is csak hobby szinten tudom művelni a terület hiánya miatt de majd alakul nem sietem el, először a főpróba aztán pedig ha bejön akkor élesben!És hát mindezek mellett szeretek zenét hallgatni meg nem csak hallgatni de azok még nem publikusak :),szeretek biciklizni amihez van egy NeuzerMistral Hegyi biciklim(nagyon szeretem)és a barangolás,túrázás,fényképezés.
Na ezt mind próbálom besűríteni napjaimba több kevesebb sikerrel :(!
Szóval a blogomban körülbelül ezekről lesz szó.
Kellemes olvasást.

Nincsenek megjegyzések: